Semester 2

assalamualaikum semua
huahh,cuti dah nak abes,tu bermakna semester 2 pun dah nak mula
agaknya ape la akan jadi di semester 2 ye,hm
aku dengar2 kelas x kan dirombakkan balik,cuma pensyarah je yang ditukar2 kan
lega dengar berita tu,whew~!
sebab dah ngam dengan budak2 kelas,kalau kena tukar lagi sem2 ni,ssh la jawapanya
semalam aku sempat "call" sahabat aku yang berada di kelantan
katanya x sabar untuk naik sem2 ni,huish,berkobar2 btl semangat
terasa kagum dengan semangat dia,kerana aku x de la semangat mana pun naik sem2 ni
dah lama ddk rmh kot,berat hati nak balik sana
aduhai,ape nak jd,ish3
ada gak mmb aku yang balik lambat sikit,mungkin sbb banjir kot sana,aritu tny ada sesetengah ada yang banjir ada yang tak
ape2 pun,aku rasa untuk sem2 ni pun aku kena tanam azam baru dan semangat baru
sebab sem kali ni x kan ada "play2" lagi ar,lepas 4bulan+ terus final
insyaallah akan ku genggam target "4flat" akhir sem2 ni,amin!
cuma yang aku risau,cikgu ict aku cikgu rahim dengan cikgu sukor expect aku agak tinggi=.=
sebab markah ict aku antara tertinggi kat sana dlm batch aku,buat aku rasa gugup sikit dengan harapan dorang>.>
bukan x bagus,cuma jarang orang letakn harapan tinggi kat aku,gugup sikit rasa kalau2 x dpt sampai harapan dorang
ye la,aku kat sekolah menengah dah 2 tahun amik ict,time kat skola dulu ict aku selalu dpt D,C,B dan untuk SPM tu mmg rezeki kot dpt A,sebab blaja pun last minit 2-3jam sblm pekse,syukran2!
then bile masuk sini topic dia lebih kurang dengan kat skola dulu,mesti la boleh bawak
cuma naik sem2 ni,kitorang akan belajar ict untuk programming C++,kata cikgu rahim programming ni susah,dia punya belit2 ada lebe kurang mcm add math,dan antara salah satu faktor asal ramai fail ict tahun lepas,
banyak kod2 programming kena hafal(siapa yang biasa pna tuka layout blog,friendster,myspace atau ape2 dorang mesti tau sikit2)
waduh,gawat camni=.=
harap2 aku boleh bawak programming tu>.>
hmm,aku rasa tu je dulu
aku nak pg sarapan dulu,hehe
ape2 pun,good luck untuk semua dan selamat bercuti untuk yang baru cuti semester!(adeh,mejoriti kampus lain cuti 1bulan>.> xpe2T.T)
hahahaa
sekian dari ku,assalamualaikum~!

(*off topic*ni la design baju ada budak buat untuk budak2 pdt,lawa x?hehe)