Jom keluar?


assalamualaikum semua!
huh,puas hati aku lepas geram kat post sblm ni
mmg aku amat2 puas hati lepas tulis semua tu
dah lama aku x naik angin,heshh

tu pun aku control lagi
x lama pas aku post sblm ni,abes orang tu dimaki hamun oleh aku
sape yang x sakit hati bile dia buat aku mcm ni
ape2 pun,aku malas nak pk benda2 ni lagi
aku agak terlalu emosi tadi
buat sakit kepala dan otak je
aku tarik balik ape aku ckp sblm ni,aku maafkan kesalahan dia
sigh,antara kelemahan aku cepat sangat maafkan kesalahan orang lain
aku bukan jenis pendendam,biasanya kalau orang pendendam ni ada banyak masalah
aku x nak hidup dlm masalah,aku nak hidup dalam kehidupan yang tenang~ :D

cuma aku admit,pas aku da confirm tau 100% mmb aku tu menyamar aku mmg hilang sabar
haishhh
x patut2,tp mmg aku geram time tu,malas aku pk balik
xpe la,nasi dah jadi bubur,lain kali aku kena bawak bersabar banyak2,istighfar banyak2
cume bro,ingat lain kali,nak gurau ada batas dia okey?byk kali aku da bg signal aku da sampai limit gurauan,suh benti kalau ni gurauan,tp diabaikan gak,mmg la melenting
mmg sala aku gak part melenting tu,aku admit part tu,tp aku da maafkan dan aku still anggap sebagai kawan,jadi terpulanglah dia nak buat ape


ok ok,end of story,habis citer kat sini,noktah!!




tukar topic lain~~
esok,hari rabu kan?
ada sesiapa nak keluar ikut aku ke bandar?:)
ada mau beli barang sikit kat sana kat popular dan mph,heheh
bosan gak ddk rmh je,jd aku nak beli sket alatan tulis untuk kertas mahjong ku untuk ditampal kat bilik aku bile abes cuti sem nt dan bahan bacaan untuk kat rmh ni
antara buku yang aku nak beli ialah "ketika cinta bertasbih volume 1"
sblm ni aku pna citer sket psl citer ni kat post aku sini http://slarky.blogspot.com/2009/08/ketika-cinta-bertasbih.html
lambat btl dvd dia nak keluarT_T
dah dekat 3 bulan dah,aishh,ape lagi mereka tunggu,aku dah siap sedia nak beli ni,huahaha
xpe la,sementara tunggu cerita dia keluar aku rasa aku baca novel dia dulu,heheh
aritu kat melaka,time tgh outing dengan membe beli barang kat pekan "masjid tanah",ade kat satu kedai ni aku nampak novel dia,tp vol2,tny orang kedai tu dia ckp vol 1 sold out,uwaaa,hampa seh aku>.>
dua kali lak tu datang tp da sold out,isk3,laku btl buku tu
ni nak try check kat popular dgn mph ade x,baca2 kat forum ckp ada kat sana
alang2 tu boleh tambah minat sket dlm bab2 baca2 novel ni,memandangkan aku x minat sgt baca novel tebal2,ahahaha
and then ade la aku nak beli beberapa buku motivation yang arif safwan pna recomend kat aku dulu,mmg bagus buku tu,tp sayang aku x smpt abes bacaT__T
lepas tu,aku rasa nak tgk citer ape tu.."papadom?"
afdlin shauki yang buat,td aku survey je citer tu sbb tgh on air bulan ni,baca comment semua berbunyi mcm ni
ehem..ehem..

"best sgat2 org siap tepok tangan lagi bila habes je cite tu..trust me,i xpenah enjoy bile tgok cite mlayu like this one..spe2 yg blom tegok pegila tegok..korg xkan nyesal.."

lebe kurang semua ckp camtu citer ni
so,aku decide kalau sempat aku nak tgk skali citer ni,heheh
harap2 best mcm orang ramai kata!xD
sambil2 tu on the way pg ke city square nak tgk gak bandar jb ku sana,bagaimana la eh skrg?
dah sekian lama dekat 3bulan kot aku x turun bandar,ecewahhxD main ckp je,bukan lama sgt pun,ahahaha
so far ramai yang belum cuti lagi,jd aku x tau nak ajak sapo ya
budak2 matrik melaka yg ddk jb lom nak kuar lg
ape2 pun sape2 nak ikut skali inform aku ya!:)
sekian saja dahulu dari aku ya!
maaf post sebelum ni kurang sopan ya
semoga hari anda ceria2 selalu~
assalamualaikum!







sedikit trailer dari cerita papadom itu~