Potong!

(ta-da!dah hijau balik dah!:) potong-potong-potong!)
salam semua!
huah,finally modem p1max ku dah kembali normal
dekat 3-4hari modem ku rosak secara tetiba je=.=
patut la x dpt signal ape2 pun
lepas tukar baru lah okey kembali,hehe
dan pc ku sekarang baru ok dari "black screen" aritu
nasib baik boleh restore desktop,kalau x kena hantar kedai la jawapannya,syukran2>.<"
anyway,hari sabtu lepas mmb aku dak Kids(firdaus) dari melaka dengan dak mukmin dari negeri sembilan datang jb lawat kitorang
sabtu tu dorang tdo rumah dak syaliman,and then ahad lak tdo rmh aku


sementara tunggu dorang sampai kat jusco tebrau,aku join skali tgk disney fashion show?ahahaha

saje2 je tgk gelagat budak2 kecik,hehe

and then x lama pastu baru lah dorang sampai

kitorang pusing2 je,x beli barang sangat,sbb..paham2 je la,jusco tebrau sana harga dia pun lawa2 sana,dekat rm100+ semua,ishk,nangis tgkT_T

jd kat sana kitorang pun pg la kat tmpt arcade


(dak mukmin tgh racing)
abes arcade kitorang pg tgk wayang lak
x banyak citer best,agak blur gak kitorang nak tgk citer ape time tu,ahaha
last2 pilih citer "ninja" eh,kata mukmin mmb dia ckp best
tp pas tgk aku rasa,ok la kot,action dia agak ok,lain2 byk gak kalau diikutkan x logic cter tu,tp biasa la tu movie,gelak2 kitorang tgk,huahaha




sebelum balik singgah kedai buku harris dengan kedai roti untuk makan ramai2 kat rmh

akhirnya dpt gak aku beli buku ni,ketika cinta bertasbih volume 1

baru baca sket je,sampai bab 3,tp mmg best,citer dia teratur je,dgn bahasa yang dia guna,best untuk dibaca,terasa nak sambung je baca jap lg,hehe

malam tu kids dengan mukmin tdo rmh aku kitorang borak2 dan tgk movie

esok petangnya ayah aku hantar dorang ke bus stop larkin sbb dorang nak pg ke pasir gudang rmh mukmin lak

huih,mekasih ya sebab sudi datang rmh aku!

lain kali aku lak datang rmh korang,ahaha