yan yan!!ni dia list buku2 aritu

".hack//infection.vol.1"".hack//quarentine.vol4"

".hack//G.U+,vol1"

yan yan yan!!
ni dia list buku2 yang aku cakap aritu
buku2 ni dari america pun,so aku expect maybe ada kot sana
nanti kalau2 ko ada masa check kat bookstore area rumah ko ada tak jual buku2 ni
".hack//infection(vol.1),.hack//quarentine(vol.4) atau .hack//G.U+ vol.1"
ni semua versi novel
best plak aku baca buku2 ni,tapi sayang x de jual kat malaysia=_=
last skali nampak time popular bookfest kat citysquare tahun lepas je
sekarang kat city square,kota raya,dan jusco tebrau pun x de dah kat bookstore dorang
so,kalau ade laa,beli 2 buku je
infection(vol.1) dan quarentin(vol.4)
vol.2 dan vol.3 aku dah ada
lain2 tak yah,tapi kalau x de beli je antara satu dalam list ni
nanti ko balik sini aku baya balik nt>.<
kalau satu buku dia pun x de x pe deh


syarikat penerbit buku tu ni dia

"tokyopop"

kalau ada jual kat sana tolong yaa

mekasih banyak2!!

"oh,its raining cat and dog this evening"