T.T

hahaha=_=

baru ada masa free sket nak update

banyak benda nak kena buat sampai ke malam=.=

xpe,ilek kim ilek

hm,tp malam kol 8-9 kalau aku tak tgk berita aku bukak cartoon network

tadi aku tak tgk berita,aku tgk teen titans double episode kat cartoon network,khusyuk aku tgk,kah3XD (episode2 yang aku lom tgk,kah3,ketinggalan betul,da abes sejak year 2006,sebelum2 ni tgk biasa2 je)

ok la,syok gak aku tgk,x kering gigi gusi aku tgk humour dorang tadi
tetibe cam nak carik lak collection cd dia sampai abes,tah cam best lak,dulu tgk biasa2 je

hahaha

anyway

aku actually nak cakap ni je



ARINI(28/5/09) TERMINATOR SALVATION DA KUAR SEHHHH,AKU TAK DAPAT TGK TAYANGAN FIRST DAY!!!T_________T

pehhhh,sedih betul=_=

da lama aku tunggu movie ni>_____>

jiran aku amirul nak pegi tgk esok,aku tak dapat join sebab ada muet presentation esok=.=

ishk,xpe2 sabtu pun jadi laa T.T





28/5/09

T______T

kk aku da ngantuk nak tdo dah

papepun wish me good luck tok presentation muet nt>.>