Intergrasi class [2]

KELAS INTERGRASI




hm,aku baru jumpe gamba kelas intergrasi,so aku decide nak post lagi skali pasal kelas ni dengan lebih detail


kitorang start blaja intergrasi ni lepas cuti chinese new year(lepas abes kelas character building)


lebe kurang sama kelas ni,cuma yang beza dia ialah:




kelas integrasi:
1.blaja lebih mengenai kaum,budaya dan agama
2.peranan masing2 dalam masyarakat
3.aktiviti dalam kelas lebih kepada lakonan/presentation/debait



character building:





1.lebih focus kepada pembinaan watak diri(sangat berkesan weh,banyak membantu)
2.modul dua focus menampilkan diri orang lain lebih baik
3.aktiviti dalam kelas lebih kepada cam kreativiti/quiz/puzzle/etc benda yang mencabar minda


cam biasa dia ada 3 buku teks dia
tp jarang gila kitorang pakai buku tu
90%praktikal kitorang buat,banyak gila beb benda kitorang buatXD
bawah ni adalah antara gamba2 memori aktiviti kitorang kat kelas tu







3 buku intergrasi,mula dari budaya,agama dan peranan laki dan perempuan




cikgu kitorang,cikgu hafiz!sporting gile beb cikgu ni






permainan tradisional yang kitorang main,dam haji or dalam bahasa inggeris checkers?
(amir kena OWN gila2 dengan cikgu time ni,wahaha)






aktiviti pertama kitorang,pakaian budaya pakai kertas je,semua tgh sibuk design ni,wahaha
*ape yang penting,kerjasama~* =))=))





aku dan design baju group aku buat,baju iban(kiri aku,kanan fadhly)
detail gila dorang buat=.= cincin,anting2,gelang semua ada,pehh





dan antara perserta2 yang masuk bertanding,hahaha,group aku menang!
(aku tgh suh wan zapin dengan pakaian dia tu baju melayu)





lakonan dari group syah buat akad nikah orang melayu,koh3XD




malvinder and his wife:) wahaha




*lepak time!*





persembahan memasak dari kiri chef Mior,Alif dan Man tebok!ahahahxD






lakonan kematian cara islam,hahaha,tgh bagi salam ke tu?




group aku sedang sibuk menyiapkan kertas utk presentation

(neal focus je tu buatXD)



time presentation,kitorang kena terangkan pasal agama christian,banyak gak belajar psl agama2 lain





aku kena jadik "santa boy",hahaha,sama?=.=





persembahan perayaan christmas dari group kitorang,chong jadik pokokXD



demo haka company kitorang(ala2 sorakan rugby tu,"kambate kambate kora kora")





tarian chicken dance dari wira dan wirawati kelas kitorangX)






persembahan dari kelas kitorang time majlis penutup program intergrasi
(lagu hujan-dugaannya,mmg kena lagu niXD)



pas abes majlis penutup cikgu kitorang sempat buat jamuan khas utk kelas kitorang je,wahaha(hanis kat depan da jadik mcm chef tukang masak lak,kah3xD)



enjoying spegheti yang dibuat daripada isteri cikgu hafiz,sedap wei,ahahaxD



dan lastly,kenangan kitorang gamba ramai2 dengan cikgu(tu ha kat tgh2 tu)