have a nice day!!



mm hmm
hari yang best arini
hahaha
finally cuti "sekolah" 2minggu bermulaa

YEAH!HOLIDAY!XD

oh,tapi cuti ni memang aku "enjoy" sangat,dengan homework yang banyak=__="
anyway etang around pkl 3+ aku,syah dan faisal gerak pegi tgk wayang arini kat cs
sebelum gerak aku da check kat int tiket terminator dengan night at the museum2(cadangan dari faisal)
tapi yang sedihnya bile vote nak beli tiket,faisal dengan syah nak tgk night at the museum 2,aku sebenanye nak pegi tgk terminator salvation,pehhhhh,melepas lagi=_____="
so time kitorang sampai tu
aku pk2"ahh,xpe ar,night at the museum2 ok gak(aku termiss tgk yang first,kah3)",aku malas tgk movie sorang2,so aku ikut je laa dorang tgk night at the museum,2 out of 1,sigh=.=
tp time kitorang nak naik lift pg tmpt wayang(malas naik escelator,kakakaka)
bile lift tu bukak je,kitorang ade nampak sorang mamat ni pakai baju belang2 biru dengan seluar warna putih
bile pintu lift tu terbukak sepenuhnya dan mamat tu pun keluar
ape lagi,kitorang pun berdekak2 laXD (ada sorang pakcik india time tu ngna kitorang kat lift)
baju yang mamat tu pakai,baju inner loreng plkn,kah3,peh aku nampak mcm what the,inner loreng kat cs?kah3XD aduhhhhh,sakit perut kitorang gelak td,pakcik tu muke serious je,hahaha


ni haa baju inner loreng yang aku sebut orang tu pakai,wahaha

so pas tgk movie night at the museum tu mmg best arXD

lawak yang amat citer tu,wahahaha

aku syorkan kepada sesape yang belum pegi tgk movie tu,best gila!

time kitorang tgk tu pun mmg ramai ada
lebih separuh penuh,pehh
yang tinggal kosong line row pertama sampai row ketiga dari depan
bayangkan,betapa ramai yang tgk time tu,wahaha
tp ape2 pun,next movie aku mesti tgk terminator salvation,wahaha

hm,td kat tv3 around kol 9 sampai 10mlm ada cerita cereka rama baru
aku,mak aku,abg aku dan adik aku time tu kat luar tgh mkn kat restoran dekat dengan kg.kurnia,tgk citer melayu baru tu cambest
tajuk dia"nur kasih"
aku mula tertarik dari segi visual kualiti gamba dia,angle gamba,dan storyline,mmg bagus!!
kualiti gamba+angle gamba bukan cikai2 atau cam citer2 biasa
mmg ada seni cara dorang amik(gamba dia mcm citer ayat2 cinta,cuma citer nurkasih ni dorang buat lagi berseni)
da tu yang paling best,aku ingat citer tadi 1ep je,mcm movie,1jam je la
jap lg "bersambung.."
ahahaXD best2!
pas abes tgk td baru aku dgn abg aku pasan tu episode 1,sebab sebelum ni x pna nampak pun citer tu(jarang gak tgk cereka rama ni,asek citer pasal koprat,etc etc yang tak menarik)
camni la patut citer melayu create kalau buat drama2,memang bagus untuk generasi muda tengok
isu yang dia timbulkan mmg common pun
bukan drama2 atau movie yang tak membina x membina langsung=___=
pape pun,kalau korang ada masa pegi tgk
aku x sure kat website tv3 da upload video citer tadi ke lom,tp mmg berbaloi tgk citer tu,mmg salut kat pengarah citer tu,tabik!!

tajuk:nurkasih
hari:jumaat
jam:9.00malam-10.00malam
tv siaran:tv3