Selamat Hari Ibu~!

HAPPY MOTHER's DAY~!

Selamat Hari Ibu kepada semua Ibu2 kat dunia ni orait!

sempena Sambutan Hari Ibu ni,aku dengan family aku tak ketinggalan gak nak sambut Hari Ibu ni arini(sabtu,awal sehari)

Pagi2 lepas breakfast kat luar,ayah aku,abg aku dengan aku,bertiga kitorang pg keluar cari hadiah +booking tempat makan dinner nt

kitorang beli kan hadiah wallet baru

dan lepas pukul 8malam+,kitorng pegi dinner kat restoran 7spice?tepi danga bay tu

first time kitorang 1family try makan kat restoran tu

tp fuh,makanan dia mmg first class!!sedap wei!XD

semua lauk dia mmg ada umph!serius sedap!ahaha

harga pun berbaloi,x de la mahal sgt cam kat hotel2

orang pun ramai kat situ,penuh je td,hahaa

esok ade lagi sambut time lunch kat taman merdeka

tp kali ni dengan sedara2 semua nt,so ramai la nt mak2 ada kat situ ntXD

nenek aku pun ada skali nt,x silap semua 16 orang+

meriah laa nt

ahaha

hari ni mmg best,cant describe it by word

so ni gamba kitorang kat sana td time sambut hari ibuX)

"biar gambar yang menceritakan segala perkataan yang tidak terkata itu"


*bahagia*

mak dengan abah=D

tengah tunggu makanan sampai neh!

mak control ayu minum air kelapa



hohoho,cool tak ayah akuXD



adik aku dengan air kelapa


abang aku posing dengan kelapa



dan lastly,aku pose dengan air kelapaXD



lauk2 dia mmg no.1 ah!XD




mak bersama anak2 nya=)
*keluarga bahagia*
ucapan daripada kami sekeluarga
"Mak,Selamat Hari Ibu~!"