Khidmad komuniti

hm,tibe2 aku tergerak nak sambung citer psl kehidupan seharian aku time kat kem dulu
so harap korang "enjoy" baca ye,kah3XD
hm,ok kali ni aku nak citer psl khidmad komuniti yang kitorang buat
kitorang buat 3 kali je khidmad komuniti,sebab nak selit aktiviti lain2,banyak gak aktiviti kena cut tak sempat buat
xpe2,papehal pun,ade gak pengalaman buat khidmad komuniti ni,wahaha

tp driver2 bas yang bawak kitorang pegi pehh,speeding gile kat kawasan bukit
da ar banyak belok2 jalan tu,mentang2 x banyak kereta sana
120km/h gitu dia bawak,bayangkan bas bawak laju tu,peh=__=

anyway first khidmad komuniti kitorang pegi ke taman kobena,taman perumahan kat selangor
yang ni kitorang kena sapu2,bersihkan taman perumahan tu laa
tp nasib group aku mmg bernasib baik,area tu agak bersih gak,so tak banyak keje kitorang buat
habis keje awal daripada jadual yang ditetapan,pastu banyak lepak makan manggo dari pokok2 sana ade ar,hahaXD
oh btw,ni untuk info korang,kitorang dpt kuar dari kem tu dlm khidmad komuniti ni je(except solat jumaat pun kat luar la),so mmg best dpt kuar dari terperap kat kem je,hahahaa
ni antara gelagat kitorang





group aku yang gempak bersama cikgu jelly dan orang kampung sana



fendi serius je muka tgk

3 sahabat


"ni buat keje amal bersihkan kawasan perumahan ke amik gamba je lebih?XD"



"ayu tak bob siram pokok bunga?"



"peh,lagi skali posing amik gamba,kah3xD da abes bersihkan da time ni,penyapu2 da simpan"



KHIDMAD KOMUNITI 2
time khidmad komuniti ke-2 kumpulan kitorang kena pegi ke balai bomba selangor 2?
kat sini biasa2 je laa
ceramah,demo petunjukan keselamatan,peralatan,etc etc
yang best kat sini part peralatan2 dia laa,not bad

wan dan gas mask?peh aku x dpt try=_=*jakun*




kakaka,banyak motor2 besar gedabak ni,semua orang sebok amik gamba dengan motor power ni,aku malas letak semua gambar semua,kalau nak mintak kat aku=))=))



iqmal jadi driver firetruck sementara=))=))



apis wan dan alif dalam truck bomba,kakakaka

aku dan ramjan


Khidmad Komuniti 3
khidmad komuniti yang ke-3 lak kitorang kena pegi library selangor
aduhai,malang sungguh=_=
aku tak mau pegi library,bile2 pun boleh pegi,adehh
oh well,terima je laa
so kat library ni,kitorang tau psl library selangor,kena susun buku kat bahagian kanak2,tgk2 kawasan library dorang,dan lain2
yang best pegi dengan membe2 je ar dan orang2 library sana mmg sporting,lawak,hahahaXD




dalam bas

plasing2,kahxD

tgh lepak di ruang utama


hahahaha,bob tunjukan kasih sayang kat alif=))

kejakunan kitorang mmg ketara sekaliXD

"ramai tak kitorang kat sana?kah3 ni baru 2 bas yang pegi library,tak silap aku semua ada 10bas,hahaha"