Back To School?=="


uhh..okay,so aku masuk gak form 6
aku x plan pun ni,dan x sangka aku masuk form 6
dan aku x prepare ape2=.=
aku bg tau ayah aku yang aku dapat form 6 sehari sebelum registration,ayah aku cakap kalau rajin masuk je dulu sana,kalau ada mana2 nt baru pegi
hahaha,actually aku dengar agak terkejutO.o sebab aku igt parent aku cakap x pyh masuk

sebab uniten aku dapat bidang it gitu,teknologi maklumat
aku igt,tp x silap asasi?
ada asas so xpe,tp aku nak tunggu lagi semua aku mohon ape jawapan dia

so petang tu aku decide nak masuk form 6 jap,asah otak dulu yang da lama x pegang buku academic pas spm=))
baju skola aku da ada(baju kemeja putih time baru keje pizza hut),seluar warna cream aku ada(seluar pengawas),tie time mula2 aku x pakai,second day pas rehat baru aku pakai,kasut aku pakai kasut kulit hitam plkn dulu takat ni,maybe pinjam amirul(jiran)kot,sebab kalau nak beli baru takut x lama kat sana

kat sana rami la aku kenal
mmb2 aku ramai gak masuk sana
hari pertama time balik has nampak aku masuk terbeliak mata dia nampak aku ada,kah3XD
bese aku nampak time balik je,aku bukan nye tgk2 sangat sape ade kat dalam ramai2 orang tu(segan sebab campur)
hahaha
aku decide masuk pun last minute,sehari sebelum register,no wonder la terkejut nampak,kah3
dan aku sama group dgn nisah
time baru kat group tu aku pasan dia ada,tp aku buat2 cam x kenal ar,aku kenal cam gitu je,bukan pna bebual pun sebelum ni,kah3(na,tp second day aku da tegur da,dia pun pk camtu,kah3,kalau tetibe tegur mcm ape nt,LOL)
environment baru ni aku kurang selesa sket,sebab campur
tp nasib baik time kem mmg campur,so rasa x selesa sgt tu sikit sangat la,tak nampak sangat cam dulu2,kah3,adoii(kat mane2 pun campur gak nt)

hm,tp second day orentasi budak perling banyak kena fire td dengan penceramah,kohkoh
mejoriti dia tny asek dak perling je tdXD
tp aku kena amik nama lak sebab uniform x lengkap,hahaha,aku igt baru2 x pe,ptt ah ramai da pakai da lengkap(first day aku masuk pun pkl 11 pagi,so taklimat dorang nak check esk da lengkap aku x tau,bukan sengaja nak buat kepala td,"ter",huhaha)adeh

cuma satu je aku pening
adekah patut aku amik science physic,atau tuka ke science kemanusiaan?(science bio pun cam ok,tp bio aku x de asas,so x nak amik risiko kot==)
td taklimat second day dorang bg tau topic2 science physic dengan science biology
pehhh,bukan aku je kat sana,semua kat dewan tu cakap "cam gila" course ni
buku tebal mcm nak.............
tu baru 1 subject tu,kalau campur semua empat2,pehhhhhhhh
lagipun dorang cam rush2 gitu time ajar,so basic form 5 nye subject kena kuat
dan aku kurang yakin,result science subject aku semua 5c dengan 6c,so..mampu ke=.=
but then again,kalau aku nak kejar cita2 aku,aku kena pilih science physic>_>
ishk,tgh pk2 lagi cemana=.=
kalau aku amik gak science physic aku kena revision balik subject lepas2
hmm
wish me the best orait!