tambah 1bulan lagi...*emo*

mehhh=________________________=
terasa hampa btl aku arini,dekat 7jam ulang alik dari jb,melaka ke jb balik
td pagi kol 8.30pagi aku dgn ayah aku pg hospital alor gajah sbb ada appointment check x-ray lg kat sana
so aku bersemangat la pg,sbb last cek aritu doktor ckp 20/8 ni da bole bukak simen aku ni klau da ok tulang tgn aku
sampai sana dkt kol 11 lebih,3jam gak
time ni tgu x lama sgt,lbe kurang 30min je da sampai turn
tp doktor tu check kejap je,tgk x-ray,ade retak lg,suh dtg cek lg time 19/9 buat cek lg kat sini
aku dah mcm "oh tidakkkkkkkkk!!T__T"
nampak gaya,lg sebulan laa aku pakai ni,wuu wuu,aku x nak raya camni>_> (eheh,memilih lak budak ni)
tp ape2 pun,first time aku rasa x bosan tgu td,time tgu turn td ada mak cik cina sebelah aku,best lak borak2 dgn mak cik td,banyak citer2 menarik td
time balik ayah aku ada singgah kedai rotan tgk barang2 dia,orang kedai tu pun friendly gak
cara ckp mcm da lama knl,lol
ni buat aku terpk,orang melaka mmg friendly eh?
mmb aku ade dari melaka dan dorang pun friendly gitu
oh well,per2 pun,at least ada benda menarik kat sana walaupun x dpt bukak simen tgn ni lg
sementara tgu tgn kanan ni pulih aku kena biasa kan guna tgn kiri,1 bulan lg
yush!hang in there kim!
doa kan aku cepat sembuh yeT.T