"Homerun!!"

antara gamba kitorang time kelas koko 2 hari sblm cuti mid sem
arini lain sket sbb lwn baseball dgn dak2 pdt
seronok gila time tu!!
tp sayang,aku kena ddk je sbb keadaan aku x benarkan aku utk turun padang lawan same2>.>
first time kitorang men game ni
walaupun kalah,tp kitorang rasa not bad,first time main tp agak steady je dorang main
mmg puas hati time tu,enjoy gak aku tgk dorang,"homerun homerun!!"LOL
hehe,kenangan yg x dpt dilupakan
anyway esok kol 9pagi aku da bertolak pergi balik campus dahh
habis da cuti mid sem aku,wuuu wuuuT.T
aku diibaratkan pemain baseball buat homerun
cuti 2mgu ni da abes lari ke semua base(petak2)then patah balik ke kotak asal kat campus
kui3
aku harap naik cuti ni banyak benda yang baik berlaku
yosh2!!ganbatte kim!!
per2 pun,selamat berpuasa lagi skali dari aku dan good luck dlm study korang!:D
antara ahli2 baseball m2p2,time kat padang sblm match,smpt aje dorang ni,hehehe

perlawanan sengit!!
aku dan budak2 m2p2 yg tgh tgk perlawanan(weyh,aku lom ready lg wei!tgh pakai glove=.=)

pas abes lawan sama2 amik gamba,PDT vs PST,nice match!huhuhu