relax sebentar~!

aduhh,sedih seh aku x dpt pg world stage,all american reject dgn hoobstank ada perform tuT.T
da la assignment cuti aku xsiap lagi,nampak x susah sgt,tp buat dgn tgn kiri amik ko
lambat tu menulis pkai tgn kiri,annoying gak aku rasa=__=
ishk,xpe2,tgl sket lg

aku nak relax jap dari assignment tu so aku citer sket psl campus aku
aku rasa life aku kat campus sini takat ni ok
roomate aku plg best skali sebab bilik aku cukup 4 kaum kot
aku apek,dino mat indon,daus mamak,hadi lak melayu,kah3
kalau bertekak je mule ar"wey apek,lu banyak bising","diam la mamak,wa keluarkan parang lu baru tau"
wahaha,dino ar start pgl aku apek,jap lg nah amik ko aku bg dia nama mat indon,daus yang x bersala pun aku bg gak mamak,hadi mmg melayu dah,lol,tiap2 hari gak kitorang bertekak gitu,kah3xD

walaupun sini campus lama(10thn dah),so far aku rasa ok je
mula2 je ar time pas daftar aku tgk blok aku rasa pelik semacam
"ni bangunan ke ape??asal ada tiang2 besi???"
x pna aku tgk bangunan mcm tu,pasang siap,hahahaha
cuma benda yang aku x puas hati cafe c,cafe dak laki banyak lalat=__=
btl ckp cousin aku,man dengan khidir yang pna study sini ckp cafe dia byk lalat==;
cafe D lak,sangatlah dull=__= x ramai mkn sana,nmpk kosong je sbb ramai prefere mkn kat cafe c which is better cuma byk lalat,bak kata mmb aku,cafe c cafe cincai,cafe d cafe dull
klau petang2 abs kelas bese ramai gak dak2 laki pg ke cafe b,nak ikutkan cafe b sebenanya cafe dak ppuan sbb dak laki bole pg cafe b sampai kol 7 je
makanan sana ternyata lebih bermcm2 lserta sedap dan tmpt dia sgt la bersih dan lawa kalau nak bandingkan cafe c dgn cafe d =.=
tp mcm mane sdp pun mkanan dorang aku mls pg sana,sbb ada ppuan
bukan sbb aku gay ok,tp bile aku pg sana aku rasa mcm ada mata yang memerhatikan aku yang buat aku rasa x selesa>_> bukan aku "perasan" alright,cuma aku rasa camtu,pendek kata aku x selesa dan segan mkn sana=__=
bole kira kot aku pg sana bape kali dah,aku agak bawah 5kali,kui3
tu pun dgn mmb2,x pna aku pg mkn sana sorang2 sana walaupun ptg2 ramai gak dak laki sana
tp time bebudak pst cuti mid sem,cafe a,b dan d tutup,yang tinggal cafe c je,so dak2 ppuan terpaksa makan utk 2minggu tu kat cafe c,tu lain citer ar,x kan sbb tu aku x mkn lak,aku mkn cam biasa je

cuma aku elak mkn time sblm maghrib la,time tu cafe penuh dgn budak2 ppuan je=.=
mane tak nye dak2 laki x turun,kalau ade pun sangatla sket,2-3orang je ade,kah3

selain tu,tmpt mesen ATM sangat lah jauh dari blok aku=.=
tu ha,kat gate keluar baru ada atm kat hujung sana
kalau hari2 biasa lagi ar,da la jauh,nak beratur ramai lg,pehh
buat la dekat sket=__=
pastu bangunan dia tinggi2,esp bila nak ke lab fizik kimia bio
kawasan campus da la luas,berbukit2,byk tangga
ada time tu english tajuk dia suh bagi cadangan kemudahan ape ptt campus ni letak
ramai yang tulis letak "escelator",kui3
tah pape je,lol

tiap2 hari kelas stat kol 8,so bgn 7pagi,solat,mandi,terus siap2,amik masa 5-10min gak nak sampai sbb jln kaki,kitorang mula kelas dari minggu yang ke 2 pas orentasi 1mgu abes
seperti biasa,benda yang mengejutkan pagi2 ialah aku jam loceng:D
bising dak2 bilik depan sbb jam aku dia punya bunyi sampai ke bilik depan,wahaha
time kuliah ok lagi laa,sebab klau pdt 1 modul masuk kuliah sama,kiranya mcm modul 2 course fizik time kuliah semuah praktikum(kelas)masuk kuliah sama
yang ada masalahnya time praktikum
ari jumaat last orentasi nak tgk list nama praktikum debar2 aku,sebab 1 kelas 23+orang gitu,dak laki besenye 2-8orang je,tgk nasib laa
bile aku tgk2,fuhhh lega,aku sama dgn leman mmb skola,yeah2!!dia pun lega sbb klau x mmg kekok ah,hahahaa
dan nasib baik kelas aku 8orang dak2 laki,kira ramai ar tu,hehe,ade kelas 2orang je laki(kelas syam dan hairi,kah3),ade gak satu kelas tu ppuan je,modul 1 tu,course bio fizik,corse tu lebih sket berbanding modul 2,dak2 fizikal
tp x nafikan laa,2mgu kelas mula aku x ckp sgt dgn dak2 ppuan kelas
dkt mgu ke3 baru aku ok la kot,tu pun sbb da mula bagi2 kump KUMBE math,fizik dgn chem
mcm group study dia laa,dan klau ada assignment group,kena buat sama2,mmg x bole elak laa,lol
ramai gak orang tegur muka aku serious sgt,"senyum la sket",kah3xD
nak buat cemana da mmg muka normal aku camtu,dari skola mngh mmb aku ckp gitu,kekeke
ye la2,aku try elak buat muke "serious" aku,lol
yang aku first tegur budak ppuan ialah khalie curry dgn ika,sbb aku dilantik oleh timah jadik ketua english,aku gile terkejut dia suggest aku sbb aku mgu 1-2 x byk ckp sgt except dgn dak2 laki,dlm hati aku ckp"oitt,asal aku lakk,aku x geti laa benda ni",lol,khalie curry lak assistant aku,nak x nak aku kena bese borak la,kah3xD ika lak mmb abaik khalie curry
tu ar aku,time mukmin jadi ketua chem aku gelakkn,nah amik ko skrg aku lak kena,hahahaa
skrg ni da ok la,aku bole dah borak dgn dak2 ppuan kelas aku,kui3
da lama kat kelas tu aku rasa classmate2 aku smmgnya yang terbaik!!semua sporting,heheh
esp dak2 laki,kumpulan KMM!Kesatuan Melayu Muda,kui3
per2 pakai seragam,baju putih laa,merah laa,pakai songkok,pelik lecturer kitorang tgk,kekeke

masuk campus ni ramai aku jumpe mmb2 aku balik
dak skola aku x yah ckp la,dkt belas2 orang,dak2 kelas aku time f5 je da 3orang,aku,tempei(fawwaz) dan acai,hehe,syok
ade gak aku jumpe kwn skola rendah,syafrinaz
dia sama skola rendah time darjah 3 je,pastu dia pindah,tp kitorang mmg kamcing la dulu
pas dia pindah aku mmg x tau dia buat ape sampai laa skrg
tah cemana time mentor mentee aku bole cam dia lak sbb sama group
aku ingat slang dia ckp,mcm familiar,jap lg tny mmg btl mmb lama,lolxD
tp ada gak 2 orang mmb tegur aku,muke familiar,tp aku x igt nama==;
ye la,dak ppuan,aku x igt sgt nama dorang>_>
yang aku igt sorang mcm budak kem time plkn,dan sorang lg budak sini kot
so time dorang tegur aku,aku cam pelik,tp buat2 knl,ada gak aku try tgk2 nama kad dia tp x nampak
ahh ptt aku ckp je x igt=__= sampai skrg aku x tau sape mereka
rasa bersalah aku==;
maaf ya!bukan disengajakan>_>