Besday Present!!yehaaa!!


Sony Ericsson C901


yeahhh!!akhirnya aku dpt handphone yang aku idam2 kan untuk besday present aku,Sony Ericsson C901,5mpixel,hehe

aku beli pakai separuh duit gaji aku time part time Pizza hut dulu dgn sikit dari allowence aku serta ayah aku support sket untuk hadiah besday>.<

teruja benar aku skrg ni,ahahaha

agak kayu sket aku pakai sony ericsson sbb selama ni aku pkai nokia
masih membongkar function hp ku ni


(box dan freegift t-shirt,bilik aku lampu dia mmg malap sket)

tp time nak beli tu,aku nak kuarkn duit dari mesen atm

tp jap lg pas da tkn amount nak kuarkn dia pg telan kad aku

terus out of service

aku da mcm O.O oiiii kad aku!!!!!!!!
da la tgk resit dia tolak duit gak,padehal x kuar pun,wahh,geram aku

nasib baik ayah dgn mak aku ada

ayah aku terus call maybank centre pastu aku kena jwb dgn operator bank tu

blur2 aku jwb soalan dia,id mesin,no account bank,etc2,haha,sian akak tu

maaf ya kak!customer kamu ni first time kad bank kena telan>.<

nasib baik pas report kat centre dia ayah ak ckp camni "xpe la,pakai duit abah mak dulu,nt da dpt kad balik bayar balik"

lega aku>__<

waa ampun yaa sbb menyusahkan sikit,nt anakmu ini bayar balik

hehe,so begitu la ceritanya semasa nak beli handphone aku tu^^;

(aku punya yang warna hitam tu,best2)


One Response to “Besday Present!!yehaaa!!”

  1. Anonymous says:

    agak poyo eh kau!