OooOoo Balik Kampung!!


Balik Kampung~!
Ooo Ooo Ooo Ooo
Balik Kampung~!
Ooo Ooo Ooo Ooo
Balik Kampung~!
Hati Riang~~~!!!


ahahahaha,yep,tu la lagu time tnggal 2 hari kitorang nak start cuti pertengahan sem,bukak lagu raya,macan nak raya dah,ahahahaxD
hmm,tp sblm stat cuti tu byk gak laa benda jadik
dengan assignment english nak submit,pre report chemi,quiz2
ada satu malam tu,baru abes study,x tentu arah sbb kerja terjal mmb aku
risau aku nak jwb ape==" ishh,nasib baik ok dahh
tp highlight perkara yang jadik sblm cuti ialah...
tangan aku kena simen..
wuu wuu,sian aku wehT.T
jumaat lepas tu kena,time main futsal dgn dak2 ptg jumaat tu
kena sepak bola kuat time jdk goal keeper
tulang retak je,but still kena simen,20/8 kena check lagi kat hospital sana,kalau tulang da ok da x yah pakai lg da
hanya tuhan saja tahu cemana sakit dia,pergelangan tangan aku x boleh pusing sampai laa sembuh
nasib baik laa pas kena ada tinggal 1mgu je sblm cuti,kalau x,x tau la cemana kat kelas2 nt,1mgu tu pun da cukup dah aku rasa>.>
tulisan aku sangat la "Comel" sebab pakai tgn kiri
wuu wuu,kiranya aku cuti dengan tangan kanan aku bersimen laa
(ni ak type pakai tgn kiri je,saje x nak dok rehat,wahahaha)
xpe2,aiman x kesa~
redha2,pengalaman gak nii huh
anyway ape2pun,dengarlah nasihat aku
bile korang buat sesuatu,ingatlah orang yang tersayang
(er,ape motif aku nak sampaikan?ntah laa)

*off topic*gamba time tgh study kat bilik ak.tgn masih ok lagi time ni,wuu wuuT.T

dari kiri,daus(mamak),syahmi dan deeno(mat endon)