ayat-ayat cinta

er,aku x tau asal aku post psl citer ni
tp one thing for sure,jgn gelak=__=
aku tau citer ni citer lama dan ramai yang da tgk>.>
jumaat lepas tv3 ada tunjuk citer ayat2 cinta
yang mana citer tu aku lom tgk lagi
time tu baru je habes citer nur kasih
aku nampak next show citer ni terus x berganjak aku dpn tv tu,ahaha^^;
agak lama aku cari cd citer ni sbb ramai ckp best
dulu2 aku x minat citer camni,tp lama2 nak tau gak cemana citer ni
tp anehnya,aku mmg x pna nampak jual kat mane2
so mmg aku x berganjak la pas dpt tau pasni citer ayat2 cinta
time tgk tu,khusyuk benar aku,LOL
best gak citer tu mcm orang2 ckp
ni klau ada orang lom tgk toksah baca kot,ada spoiler psl citer ni
part yang aku rasa best time
kat dlm bas si watak utama ni first time jumpe isteri dia(time ni lom kawen lagi la)
degan part si isteri pertama dia dgn rela hati suh kawen lg utk slmtkn kawan ppuan suami dia yang tgh coma time tu.walaupun mula2 isteri dia cam x suka sgt dgn ppuan tu(isteri mana x jeles,lol)
still bila ppuan tu coma dan pas dia tau perkara btl dia dgn rela hati suh suami dia kawen ppuan yg tgh coma tu sbb dia yakin dgn cara tu je bole sedarkan dari coma(mane ade ppuan yng sng2 suh suami dia madukan dia)
ade gak kagum dgn pengorbanan si isteri dia utk selamatkan kawan suami dia tu walaupun agak menyakitkan diri,bukan sng tuu!
jarang ada citer buat aku khusyuk tgk sampai camtu skali,kui3
bese citer2 cinta camni aku x serious tgk,"ala,drama~"
haha.tp citer ni lain
dua part ni aku rasa best dgn ada touch sket ar,lol
per2 pun,aku nak ckp congrats kat pengarah dia sbb da buat movie yang bagus,hehe
ok,tu je aku nak ckp,trimas sbb dgr aku merepek,pebenda aku tulis ni==;