senai airport

salam kembali!
eh,tadi around pkl 7 pagi aku ikut hantar abg aku kat senai airport nak balik bandung terjumpe dgn yan lak td
aku dengan muke mengantuk lagi terkejut aku nampak yan dgn parent dia,aku ingat sape yg tunjuk2 aku td,lol
gelakan tangan aku aa,cet xpe2,nasib baik aku ngantuk2 lg time tu,klau x dah melayang simen aku,kui3
aku x nampak fatin kikilala lak,so aku assume dia tgh tdo lena kat rumah,wahaha
tp aku x sangka lak yan sama kursus dengan abg aku kat indonesia sana,bawah program USU
sort of mcm perubatan indonesia,nt praktikal pun kat sana
yang bezanya abg aku da tahun ke3 dah kat bandung,habes christmas ni pasni dia da start praktikal kat hospital sana dah
ni yan abes blaja 1thn kat sini pun kena sambung blaja kat sana,wahaha
good luck good luck!kui3
aku envy gak kat dorang dpt belajar jauh2 tu
pg balik naik flight,ada gaya tu,cewahh!
ni semalam mmb aku hikki pun baru bertolak flightnya pergi ke mesir untuk belajar sana
mcm mane la gaknya la ye blaja jauh2
kalau kat mesir lak bandar dia sememangnya lawa!aku nak pegi sana!wuu wuuT.T
kawan aku kat matrik dulu pun ada kat sana,dpt pg kat universiti al-azhar tu!
antara universiti yang tertua,dekat dgn sungai nil lak tu
anyway per2 pun
aku doakan korang semua selamat ulang alik belajar dan success dlm study wokeh?
semoga kita semua berjaya dlm pelajaran x kira dimana:)
hehe
jap lg aku nye turn lak nak balik campus
looking forward for the english drama pasni,doakan aku bole acting dgn baikT.T
suspen2,haha
okk,tu saja dulu,semoga kita berjumpa lg dilain post:)
salam!