2 days "berhari raya"

fuhh,2hari beraya,hari ni dgn smlm,terasa amat la penat
semalam dari tgh hari ke mlm beraya sakan,cewahh
padehal 4rumah je,kui3
mula2 kalau x de penggerak sebab nak pg beraya mmg mls aku nak kuar rmh beraya sgt,nasib baik laa ada jemputan ada mkn2,alang2 tu bole la raya rmh dak2 ni skali,kui3
first rumah aku,syah,adik syah dan amirull kitorang pg beraya ke rmh izzah aliya sebab ada jamuan makan2 gitu,kui3
lama gak kitorang kat sana,2jam,maklumlah lama gak kitorang x jumpe
ada si amirul mmg x benti la kitorang bebual
time borak2 tu ada ngeri gak aku dgr citer dorang neh kat campus,psl hantu la,yang plg aku ngeri psl mmb aku amirul nampk dak uitm jatuh dari bangunan tingkat 4,pehh kalau aku nampak live secara dekat,aku x tau ah cemana==" trauma atau fobia kot,ishk,rasa sian kat dak tu pun ada gak,sigh
habes raya rmh pertama kitorang pg beraya ke rmh syah sargent lak,otw pg rmh nenek dia rasa rindu lak aku kat jalan belakang skola agama ni,dulu time kecik2 bese ikut jln ni nak pg kedai runcit atas bukit tu sblm kelas mula,lol
sampai rmh syah lepak2 sana jap,x lama sgt sana
pastu baru laa gerak ke rmh amirul
aku tgk adik dia baru form 2 tp tinggi lebe kurang mcm abg dia gak,peh,terkejut aku,hahaha
terasa gak time tu yg aku ni "kurang" tinggi,lol
habes raya aku balik rmh aku yang beberapa tapak je dari rmh amirul
malam lak pg rumah sedara dgn family2 serta pak long2 aku
hehe,rasa best time tu ramai adaxD
balik rmh pkl 11mlm aku rasa mmg penat yang amat=.=
sampai rmh terus pg bilik tdo
nasib baik da solat da time tu,kalau x terpaksa qadak balik==
per2 pun,cd citer yg aku nampak kat giant beberapa hari lepas aku rasa cam ok smpt beli aritu,tgk tajuk cam ok kot,balik tgk trailer mmg best pun,hehe,singgah giant terus beli
kui3
tajuk citer tu "perempuan berkalungkan sorban"
mesti pelik right?tu la aku rasa,cam curious nak tau citer tu psl ape
ni da beli tunggu masa free je nak tgk,ohoho

ni tadi baru je abes open house rmh aku
boleh tahan meriah td,hehe
psl open house aku update sok nt,aku penat dah
sebagai tuan rumah mekasih banyak2 bg semua yang sudi datang td orait!
rasa terharu ada datang jauh2 ke open house aku
maaf kalau ada kekurangan,yang buruk tu datang dari diri sendiri,dan yang baik tu datang dari allah
sekian,salam!:)