im home!raya dah dekat!xD


yeah!im home!
raya pun dah dekat!
tp ni pun bermakna yang puasa pun dah nak habis dah
ada rasa sedih sikit,sebab ramadhan tahun ni aku rasa x banyak yang aku buat,rasa mcm ramadhan kali ni berlalu mcm tu je,sigh
ape2 pun,hari raya aidilfitri tu sebagai tanda kemenangan atas perjuangan kita dlm bulan puasa
jd mari kita raikannya orait?asl jgn melebih batas2 sudah:D
hehe


time awal2 puasa,semua nampak lemah je time kat kuliah/kelas
tp bile nak balik raya,semngat je walaupun puasa,ahahaha
hari khamis ptg tu semua mmg x sabar2 nak balik raya,mmg ssh nak focus blaja,ramai da set nak balik nak balik,kat kelas sana sini dgr lagu raya
sampaikan pensyarah pun x saba,so lepaskn kitorang awl kuliah tu,kui3
sblm balik masing2 jumpe mmb ucap selamat hari raya,mcm2 gelagat ada,lol
aku pun x ketinggalan ucap selamat hari raya kat mmb2 aku gak
semua balik rmh masing2,ada yg kelantan,terengganu,pahang,melaka,jb,dan lain2
so sebabkan tu,malam sblm balik tu kitorang dak2 laki pdt buat jamuan makan khas untuk kitorang je kat dataran pahlawan tu,ayam dia tu yg penting,sedap wei!
sambil mkn tu tgk pemandangan dari atas bukit,pemandangan dia mmg best
habis mkn hari yang sama besday syam gak,so kena riot la pastu,hehe
tu hadiah ikhlas dari kitorang yer syam,kui3
per2 pun,raye2 gak,tp ingat pesanan cikgu rahim,"balik matrik nt jgn ada yang patah kaki,x pun patah tgn sebelah kiri lak"(huih,sempat jer cikgu kenakan aku=.=)
raya thn ni lain dari yg lain sbb aku beraya dgn tgn kanan aku lom pulih lg
er,maybe rasa kekok sket kot
hahaha,x kesa la,kui3
eh da pkl 2pg,ngantuk
nak bgn sahur esok,hehe,nt aku update lg
salam!:)

muke aku yg tgh penat tahap maksima time ni