Sahur!:D

woot!da sahur!
first time aku rasa energetic camni,byk idea mencurah2 dtg utk tulis kat sini
mentang2 da lama x update,hehe
x pna aku update time2 sahur ni,kui3

hm,bila tgk balik aku rasa semester 1 dah nak habes dah,tinggal 1bulan je lg
tp...tu bermakna..........Ujian Semester dah dekat gak..OMG!!wei2,biar betik weh
oh tidakkk....genap btl2 abes raya terus US,waduhh..gawat camni......=.=
untuk english,byk assignment dah yg kitorang da siapkan,news broadcast(ahh,ni plg teruk aku buat==),movie review,dan yang latest ialah brochure,aku rasa puas hati buat tu(walaupun buat last minit,hehe)
time nak print kat pekan masjid tanah tu boleh lak x muat satu kertas a4 tu
ape lg,pg cc terus edit itu ini,boleh kata buat balik la time tu,dgn tanpa segan silu,kat cc tmpt awam tu aku edit brochure aku dgn tgn kiri aku,orang sebelah aku tgh men game pelik tgk,lol,nasib laa aku nak cepat time tu
nasib baik pas edit ok,amik masa 30min gak
untuk public speaking aku jgn tny cemana,teruk== message citer psl kehidupan aku keje part time pizza hut x kesampaian sbb script point penting aku tertinggal>_>
next assignment english kitorang ialah "Drama"
....
napa aku diam?uhm,well..tah la,aku x tau aku suka atau x assignment drama ni,sbb aku teruk sket bab2 acting ni=.= tp tgk video abg izwan(ex-pdt 4flat thn lepas)tgk cam best je dorang buat,er tah laa
untuk group aku,kitorang ada 8orang semuanya,dan aku rasa mmg berpuas hati dgn group aku kali ni,alhamdulillah,dah lama aku nk cube teamwork sama group dgn sorang ni,agak menarik orang ni,dari segi presentation mmg best,mari kita kerjasama orait:)
dan group aku ada ramai mmb aku yg actor bagus,syukran2~!
sila beri tunjuk ajar ye,hehe
group aku dah bincang dan decide nak buat phantom De Opera
hahaha,kk its Phantom The Opera,with adapted script of course,cewahhxD
sounds interesting,1mgu pas naik cuti baru kitorang perform,infront of every pdt students,modul 1 dan modul 2,waduh,whish me luck!T.T


front page
bahagian dlm brochure raya cookies aku dan kids(firdaus),kui3,nak tempah?:D

untuk quiz2 fiz,math dan chem..
so far so good?
secara purata alhamdulillah,aku rasa ok
fizik aku rasa x de mslh sgt dan aku berpuas hati dgn markah quiz aku takat ni
math pun ok laa,except quiz yang ke 2 je aku x puas hati sgt,sbb aku nak amik requiz cikgu x bg sbb lecturer aku ckp yg bwh 70 je dia bg amik requiz,tp mmb aku daus pas amik requiz dia dpt 80,uit lebih dari aku,mana adil!
bukan aku kerek atau x bersyukur,cuma aku rasa geram gak la dak kelas aku quiz kali ni 4orang dpt fullmark dan dikuasai oleh kesemuanya perempuan,wah mana boleh camni,mana laki>.> aku silly mistake je,klau requiz aku rasa boleh dpt,sigh..xpe2,jgn tamak,syukur ape yg dpt kim!>_>
untuk chem lak..aku rasa aku mula dgn teruk markah quiz aku^^;
faktor utama,aku kurang minat kat kimia
tp pas quiz 1 ,aku rasa aku nak try minat kn diri kat kimia,sbb bila terigt balik cikgu naza cikgu chem kitorang time skola mngh,cikgu asik ckp kitorang pas sk mngh ni x yah la amik course yang ada chem sbb tgk kitorang ramai x minat kat kimia,jd aku rasa aku nak try buktikan dia sala kot,salah satu hadiah kejutan anak murid dia,hehe
lecturer chem aku kat sini gaya ajar pun sama je aku tgk dgn cikgu naza,mane x nya igtkan cikgu sk.mngh dulu,salah sikit "pak!" kena ketuk,lolxD
quiz 2 x ok sgt tp makin ok,dan quiz3 aku rasa ok cuma lecturer lom bg markah je
hahahha
bak kata lecturer dalina,"gaye tu penting!"
lol
hm ok aku rasa nk tdo dulu,da subuh pun,esok nak sambung mengemas lagi dan beli barang2 raya sket lg,hehe
salam semua!:D