Open house!



salam!bertemu kita kembali!
seperti yang dijanjikan,aku nak citer psl open house rmh aku
alhamdulillah,semua berjalan lancar open house kali ni
sambutan dia meriah,cuma aku rasa kurang sket berbanding 2 thn lepas sbb tahun ni x sempat nak letak kad2 jemputan datang open house kat semua jiran,jiran yg dtg kali ni yang datang dekat2 je laa
sedara mara ofcourse semua datang,hehe
mmb2 office ayah aku dgn kwn2 mak aku la plg ramai datang
cuma expection aku x sampai sgt sbb x ramai dak2 skola aku yang datang
baru je nak sembang2 dgn dorang
oh well,masing2 ada hal,lain hari boleh jumpe lg betul?ahaha
per2 pun aku amat berterima kasih kepada yang sudi datang
amirul,aisam,faisal,syafiee,chuan yang,naufal,pja,has,nisah dan semua lah!
mekasih banyak2 ye!:)
lain kali korang buat open house aku lak datang nt,thn ni x sempat nak datang,maaf>.<
yang x dpt datang lak x pe2,lain kali ada masa ada lg,huhu
untuk makanan kali ni
kitorang sediakan lontong dgn nasi beriyani,tp tu semua catering la
x sempat nak masak>.<
hehe,lain2 nenek ada buat currypuff untuk dihidangkan skali untuk tetamu
sememangnya sedap weh!
letak depan kejap je abes,lol
masa open house tu ada tersala phm sket
jiran yang x sempat ajak tu ramai btl yg tertanya2 "ada majlis kahwen sape tu?"(group marhaban kebanyakannya)sebab ada pasang khemah
en.zainal abidin ckp "oh,anak buah aku ada buat open house mkn2"
pastu baru la jd mcm biasa,haha

maaf yaa!thn ni kitorang 1 family x sempat nak jemput semua datang sbb x cukup masa
akan datang insyaallah kami jemput:)
hehe
ni ada sikit gamba time open house aku:D
ada lg gamba dari sedara photograpger aku nt aku upload yaa!





hehe,tu je dari aku takat ni


sekian,salam!:D


(waa,esok dah balik kampus== isk3,varu aku igt ada quiz math senin ni,gawat aku camni)