my life

salam!
we meet again
dah 2minggu aku kat KMM ni,dan bg aku tempat ni ok,best
awal2 kelas mmg x biasa sangat la dengan kuliah dia,tutorial,etc
mcm2 benda jadik
ada skali tu kat dewan kuliah pensyarah suh sape2 bace doa,x de orang baca,aku bace je la,pastu malam tu deeno roomate aku cakap"peh,berkat seh doa ko,ni apek baca doa ni,mualaf2,hahahaha,dak2 lain dengan pensyarah terkedu tgk",kah3,patut ar senyap time kat kuliah tu lain mcm,ape da=))=))
den hari ni ade event larian kakom,cam larian rentas desa sejauh 3.5km je("je" eh,wahahaha)
aku da lama tak lari pancit gak lari,kah3,aku,roomate aku,dengan roomate depan plan nak try sprint betul2 nak dapatkan hamper(dari no1-50),tp in the end mansor je dapat,wahaha
xpe ah,puas ati gak aku,da lama tak lari pun dapat tengah2,tak jauh sangat,kah3
abes lari tu kitorang bersepuluh,aku,deeno,mansor,syam klang,syaliman,syahmi,hadi,amirul,shafiq dengan daus lepak kat cafe blok c kitorang,tgh lepak2 tu kitorang pk2 nak letak nama group kitorang nama ape,gengkey la,ben10 la,last2 lom dpt nama lagi,kah3
cuma kat sini study kena constant ar,arini kuliah pensyarah ajar,bile kat tutorial buat latihan,abes kelas kalau free pg ke bilik jabatan subjek yang tak paham pegi tny pensyarah terus(jgn luma2 nak tny),den malam buat latihan lagi,bese buat study group lagi bagus,senang ingat+paham
topic2 dia sama je dengan STPM,cuma dia guide dari basic la gak,x de la terus ajar topic tu terus,senang kata same je laa,environment je la beza,tp alhamdulillah,so far so good,takat ni boleh bawak lagi,harap benda ni berterusan
benda2 "conjugate2"(joget2) kat math tu pun ade,hahaxD
cuma satu benda aku risau,senin ni quiz math,dan markah utk quiz ni masuk 10% utk pointer akhir sem2 nt,journal 2 topic utk english lagi=_______=
adehh,basah kepala camni,pagi esok dengan malam ni kat kampus kena buat revison sampai stay up la nii@.@
haha,lagi td pas abes larian kakom tu,kol 12tgh hari aku gerak ke pekan masjid tanah tok naik bas ke melaka central(kalau direct nak teksi dari kampus terus ke melaka central rm 40,kering aku bayar sorang 40 ke sana,huhuhu)
tp tunggu bas ke central da sejam(1.50tgh hari)
bas gerak nak sampai ke melaka central da sejam(3.00+ptg)
tiket bas ke jb kol 4.00 ptg
sampai ke jb 3jam(kol 7.00malam)
wuih,mmg penat,esok tgh hari da kenal balik kampus dah,tp family aku hantarxD
ada buat jamuan fathers day td dengan kazen2 semua,tp aku x dpt join sebab aku sampai maghrib,wuu wuuT_T
tp aku dpt join dBoldorang tgk transformers2 td,kah3xD
syok2,action pack!citer dia 2jam stgh tak rasa pun cam 2jam,hahahaha
cuma yang kureng storyline dia la kurang jelas sket,sebab dia cam banyak melebeh2 kat side US dengan action,oh well,aku rasa aku vote 4.5/5!lebih sket dari terminator salvation,wahahaha
next 2 weeks ada harry potter,tgk dulu cemana kalau rajin balik atau tak,kalau x de ape2 mgu seterusnya maybe balik jap kot
hm okk,aku rasa tu je dulu,aku ngantuk sudah

anyway kepada >cikgu shahimah,terima kasih sebab bagi semangat,insyaallah anak murid mu ini akan berusaha bersungguh2 di KMM untuk berjaya,>Eza,eh sorry aku tak bg tau aku dapat pdt,x seberapa pun,segan ckp,tp insyaallah aku berusaha bersungguh2 kat sini utk berjaya,trimas utk sokongan gak!,>Has,yep trimas2!ko pun sama weh!bile da dapat masuk KPTM or IPTA blaja bersungguh2 weh!>Pja,selamat berjaya belajar di uitm segamat sana!jgn memain weh kat sanaXD(hantu banyak kat sana?lol),>Arif,teruskan usaha ko kat sana!post2 slalu blog ko bile free,aku nak baca lagi topic2 lainxD >Haris,wehh,focus belajar sana weh(bile ko stat masuk sambung blaja?),>Afif,stay cool kat campus,kah3xD >Nisah,wehh belajar betul2 weh,ko kat ec lagi ke masuk uni lain?ape2 pun pilihan ko,belajar rajin2 orait,dont play2!hahaha>Syah,oit,ko da masuk uitm segamat kan,hahaha,ape2 pun semoga berjaya kat sana!setia pada yang satu weh,ko jgn curang kat sana,kah3xD *edited* dan oh ade lagi sorang,aku mamai2 tgh2 malam post nih,kat >yan,huih,cuti sakan ye ko kat sana,hahahaa,balik nt good luck sambung blaja kat pinang!hohoho

orait,tu saja
kalau ade ape2 keep in touch via hp aku kay?
kalau hantar message tu...hmm.......tgk dulu kalau aku rajin aku reply yeXD(malas menaip=__=)
haha okk
salam!