zaman muda2~

kami 4 beradik



ahahaha

ni time kemas2 rumah time cuti aku terjumpe gamba ni

photo lama kami 4 beradik time kitorang kecik2 dulu

time ni dulu kat rumah muar dulu,time tu aku 5-6tahun kot tak silap,abg aku darjah 3 atau 4 camtu,dan adik aku yang ppuan tu lak baru beberapa bulan tak silap aku

wahahaha,beza gila muka kitorangxD

lama aku tak jumpe gamba ni

gamba zaman muda2 eh,hahahaha=))

aku decide snap gamba ni save kat laptop kalau2 gamba ni hilang lagi

tgk gamba ni buat aku terpk

jauh gak perjalanan hidup aku

dari kecik sampai sekarang,ada benda berubah,ada yang tak

sedar tak sedar je

dari kiri tu aku,abg aku yang pertama hafiz,abg aku yang kedua hilmi,dan adik aku yang ppuan tu,puteri nur liyana

klaka gak aku tgk gamba2 time kanak2 dulu=))

rindu zaman kanak2 balik,wuuu *emo jap*