shananana~!

Salam!
hmm,sekejap je masa berlalu
da sebulan dah aku berada di KMM nih
so kali ni aku nak share sikit laa ape yang aku buat kat sana untuk 1 bulan ni
firstly,kat sana rasa laa tension untuk study dia
masuk PDT(2thn) pun,kena gak catch up solid kan asas balik,bile blaja topic yang baru,kena catch up la
mata aku da lebam2 jadik panda dah dok sana,so bile time cuti balik rumah mmg nikmat laa
dapat tdo awalxD (means,kurang study kat rmh,lol,so takleh balik selalu,x blaja kang ntxD)
tp tu la thrill dok kat KMM kot
mata jadik panda pun x komplen(except kalau byk keje x siap kena stay up sampai kol 3-4pagi,wahaha)
bile ngantuk ade la benda2 pelik kitorang buat nt,kah3xD
tp stat mgu ni aku try ubah sikit2 kot cara study,sebab ada budak praktikum(kelas) aku da tegur pasal mata aku,LOL,gila,aku ingat x nampak sangat,hahaha
bese abes kelas/kuliah kol 4ptg,bam!tdo,ade la nt pas azan asar bgn,cuma kadang2 tu kalau penat sangat kol 5-6ptgbaru bangun,hahaha,pastu trun dgn budak bilik depan dgn mmb aku(syam klang,mansor,amirul hasif,dino dengan shaliman)pegi main basketball,sah2 aku mmg noob sebab x pna main basket,kadang2 bile lawan dgn dak cine mmg teruk ah kitorang kena kalau x de dak2 yang tere main dlm group kitorang,kitorang baru nak berkecimpung dlm basketball pun,kah3xD
conclusion,petang=aku tak study,so tu yang study malam sampai 2pagi kot,hahahaa
hm,selain tu
time experiment dijalankan,agak bergaya
kitorang pakai lab coat,tetapi malangnya lab coat2 di sana amatlah besar,bile aku pakai lebih paras lutut aku,mcm pakai jubah=__=
ni aku ada gamba2 kitorang sket,time first time pakai lab coat,hahaha




hui2,ni posing amek gamba ke buat experiment




cool tak kitorang?kah3xD
dari kiri,amirul aftar(after~),atherah,asilah,firdaus(Kit),amirul hasif,Shaliman(leman/lemon) and me:D menyelit last minit kat tepi,kah3xD aku rasa dari gamba ni da bole nampak sket mata aku lebam x cukup tdo


makmal fizik dan bio kitorang

hahaha
tu je laa kot aku nak citer takat ni
tak banyak gamba2 takat ni
pape pun,esok lusa kalau sempat aku update lagi
aku da ngantuk,kat rmh laa aku nak tdo cukup2nya,muhahaa
kk pape pun
salam!!