new and old faces

salam!
wee woo~
aku dpt idea pas baca blog pja sugus
hahahaha
kk,kali ni aku nak perkenalkan member2 aku di sana yaa
gambar time outing kat pekan masjid tanah,huahhaha



yang kiri tu da semestinya aku,huahuahua,dan kanan aku lak tu hadi


ni hadi roomate aku,asal dari terengganu,orang ganu tuu!haha,dia ni bijak wor
dulu dari mrsm,fizik a1 beb,cuma dia sangkut kat addmath dengan chemistry je
sama modul(course fizikal),lain kelas je,masih single

ni abang bonzer kita,shafiq:D asal dari johor,pontian x silap aku,ni haa abg bonzer kita sedang cover macho tuu,wahahahaxD anyway ni budak bilik depan,sama geng,dia ni best bila dia buat lawak,huahaha,dah berpunya

kiri mansor,ni lak asal dari ganu gak,orang ganu lagi!hahahaha,orang depan bilik gak,dia ni pun dari mrsm,bijak,suka buat lawak aneh2 dgn aku,best layan,kah3,da ada yang berkenan kat sini,koh3,yg kanan lak tu shahmi,asal dari pontian,johor,mmb baik dgn dia,terkenal dengan nama gelaran "budak kiut",LOLxD,masih single

ni lak yang kiri syam klang,budak bilik depan gak,dan of course asal dia dari klang,selangor,wahaha,mamat ni sempoi dan bersahaja je muka dia,baru belajar basket da pro main dah,tabik2!hahaha,lain course(biologi),dah berpunya,koh3,yang kanan tu syaliman lemon,terkenal dengan kejambuan dan rambut dia kat sini,lol,sama skola dan kat sini sama kelas,hohh,bagus ada mmb sama dengan aku,wahaha,dah ada yang berpunya,ahok3

ada lagi yang gamba mereka2 itu belum ada lagi

ape2 nt akan ku cerita lain masa

kk itu saja dulu,salam!