Afbau Principle

assalamualaikum~!!
ahoy!
we meet again!
dah lama aku x update blog ku ini
x berkesempatan nak update,haish
final exam pun dah dekat
plus minus hari minggu tinggal 1mgu je
aiyak!sangat takut oo!
anyway
skrg ni aku nak relax sebentar,jd nak lupekan jap masalah final tu sementara,hehe
ade lah sorang mmb aku ni baru buat blog baru
jd sbb membe2 nye psl,nak tolong promote la blog itu
orang yang aku sebut adalah orang ni

nama beliau adalah amirul aftar atau nama manjanya semua orang panggil ialah"Afbau"
x kan x kenal afbau kot,itu orang yang buat "afbau principle",ini la orangnya,versi melayu
hahahaha
beliau pun masih single pun,hehehexD (cewah,promote lebih ni nampak,abes aku dikerjakan si afbau nt,hua3)
per2 pun,ini dia blog beliau


jd singgah2 la selalu disana ya
hehe,aku mau tido dulu!
assalamualaikum~!